4 łapy i ja

Hej!

Nie wiem jak tutaj trafiłeś(trafiłaś) ,ale mam nadzieje ,że zostaniesz ze mną na dłużej :)
Jest to mój pierwszy post na blogu który planuje poświecić pisaniu na tematy dotyczących psów ,ale nie tylko. Na tym blogu znajdziesz zarówno rożnego rodzaju psie porady jak i moje przemyślenia na temat problemów jakie właściciele pupilów spotyka się na co-dzień.

 Z wykształcenia jestem behawiorystka poza tym zajmuję się szyciem i prowadzeniem swojego sklepu z rzeczy dla zwierząt.
Zwierzęta towarzyszyły mi od najmniejszych lat a na tą chwile posiadam dwa wspaniałe dziadki Rosła i Blacki-ego. Mimo ,że oba pieski maja już swój wiek (14 i 15) mam je niespełna rok.  Moja misją jest uświadomić cię ,że adopcja starszych psów wcale nie musi być taka straszna.
Bo warto dać im szanse - szanse na godne życie zanim będzie za późno.   

 „Kto ratuje jedno życie – ratuje cały świat”

                                

      
                Rosół                                                                  Blacky



Moc buziaków dla wszystkich zwierzaków :)
Ewelina


Comments

Post a Comment